.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی یکشنبه

از رباط كريم خبر مي رسد در يك اقدام ضربتي زني كه 25 سال در شهرك خانه رباط كريم از مجموعه هاي بنياد مستضعفان زندگي مي كرد با سه فرزند معلول رواني خود به بيرون از خانه رانده شده است . خانم مقدس صالحي كيا به خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي گفت : با توجه به اينكه مرحوم همسرم بازنشسته شهرك خانه از مجموعه هاي بنياد مستضعفان مي باشد از طرف آن اداره بنا به دستور يكي از مديران ارشد بنياد منزلي را جهت زندگي در اوايل انقلاب به ما تحويل دادند ولي چندي قبل پس از 25 سال حكم تخليه به من داده شد و من از مراجعه به فرمانداري دفتر نماينده مجلس شوراي شهر و رياست جمهوري تاكنون نتيجه اي نگرفته ام و اكنون با 3 فرزند معلول بي خانمان و درمانده نميدانم مشكلاتم را با چه كسي بازگو كنم تا آن را حل نمايد. نامبرده از بسيجيان فعال شهرستان رباط كريم با بيش از 10 سال سابقه فعاليت مي باشد .

عليرضا قاسمي رئيس دفتر سخنگوي قوه قضائيه به خبرگزاري فارس گفت : قرار بازداشت موقت پاليزدار كماكان بجاي خود باقي است و تبديل به قرار ديگري نشده است . وي البته اين را هم گفته است كه « برخي از متهمين اين پرونده با تشخيص قاضي قرار بازداشت موقت شان به قرارهاي ديگري تبديل شده است » . روز جمعه شهاب نيوز به نقل از مهدي خزعلي فرزند آيت الله خزعلي خبر داده بود حكم آزادي عباس پاليزدار و تعدادي از متهمان پرونده وي صادر شده است .

به دنبال اظهارات مريم اتحاديه مبني بر زنده بودن خسرو گلسرخي و طرح قهرمان سازي از وي توسط برادر همسرش ايرج گرگين احسان نراقي طي گفتگوئي با سايت آينده از تكذيب زنده بودن گلسرخي امتناع كرد. به گزارش سايت آينده اخيرا گروهي موسوم به « پارس » ادعا كرد به دنبال برنامه ريزي مشاورين شاه فرح ديبا و ايرج گرگين پس از تعيين مقداري مقرري براي گلسرخي او را به جاي اعدام به پاريس تبعيد كردند و اخيرا مريم اتحاديه در يكي از كافه هاي پاريس با گلسرخي ملاقات داشته است . احسان نراقي كه مشاور فرح پهلوي بود در اين زمينه مي گويد : « من نمي توانم درباره مرگ گلسرخي اظهارنظر كنم » . خسرو گلسرخي يك ماركسيست شاعر بود كه در بهمن 1322 متولد شد و در 29 بهمن 1352 به اتهام دست داشتن در طرح ربودن فرزند محمدرضا شاه كه توسط عوامل نفوذي ساواك لو رفت خبر اعدامش اعلام شد.

نتايج نظرسنجي موسسه گالوپ درباره اهميت مذهب در زندگي مردم 143 كشور جهان نشان مي دهد ايران يكي از مذهبي ترين كشورهاي جهان است . به گزارش عصر ايران اين نظرسنجي برروي حدود يك هزار فرد بالغ در هر يك از كشورهاي جهان و در فاصله سال هاي 1385 تا 1387 صورت گرفت و گالوپ در اين نظرسنجي از مخاطبان پرسيده است : « آيا مذهب نقش مهمي در زندگي روزانه شما دارد » كه 83 درصد پاسخگويان در ايران به اين سئوال جواب مثبت دادند . كشورهاي مصر بنگلادش سري لانكا اندونزي و كونگو در بين مذهبي ترين ملت هاي جهان قرار دارند به طوري كه بالغ بر 98 درصد يا بيشتر ساكنان اين كشورها نقش مذهب را در زندگي خود پررنگ دانستند. در مقابل استوني سوئد دانمارك نروژ و جمهوري چك در زمره كشورهايي قرار دارند كه مذهب كمترين نقش را در زندگي مردم آن ايفا مي كند . دراين كشورها كمتر از 21 درصد به سئوال مذكور پاسخ مثبت دادند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.